Typiskt!

Det är så typiskt!
Nu inför sommaren får vi alltid nya "sommarbarn" på jobbet och den här gången låg lotten på mig att lära upp den här killen som ska köra "min bil". Att ha folk på läropass är inte min grej, för allt tar dubbelt så lång tid, då man hela tiden ska förklara vad man gör och varför man gör si eller så. Många ggr går det fortare att bara få göra saker själv och slippa ha någon som bara står bakom ryggen på mig och studerar mig.
 Hursomhelst, vad tror ni hände på den här killens första läropass? Såklart får vi ett skarpt inbrott på halsen och fastnar där i över en timme för att laga ett stort skyltfönster. På ett vis är det ju bra, så han får se hur verkligheten faktiskt kan se ut, men med tanke på att allt annat tar dubbelt så lång tid, så har man inte tid med sånt här. Den natten hann vi med typ 1/3 av det vi skulle.
 Det är inte första gången nåt sånt här händer på mina läropass heller! Vad är oddsen liksom?
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0