Nattens steg!

 
Knallade på rätt bra inatt!
 
 
Och imorse såg jag en regnbåge minsann =)
 
// Noa
 
 

Nattens steg!

 

Nattens steg!
 
Och min kära bil som jag brukar köra runt i =)
 
// Noa

Tabellen!


Efter 2 - 4 vinsten igår mot Göteborg ser tabellen ut så här!
 
// Noa

Natten

 
Nattens steg!
 
En jävla natt för övrigt med SEX larm, när kl var 20 hade jag inte hunnit med en enda rond utan bara kört på larm, men jag hann klart med allt ändå =)
 
 
Äckliga grodor stöter jag på när jag ronderar på nätterna med....
 
// Noa
 
 

IFK Göteborg - HIF

 
Blåvitt möter HIF ikväll!!
 
Kom igen nu HIF!!! =)
 
// Noa
 

Steg och festival!

 
Torsdagsnattens steg blev rätt många
 
 
Sen var jag på Helsingborgsfestival på kvällen och käkade snurrglass
 
 
Och smakade ett par öl
 
Nu är det dags att jobba lite igen!
 
// Noa
 
 
 

Obehagligt!


Läste precis den här artikeln inne på hd.se
 
Igår läste jag att de håller på att skjuta grön laser på väktare nere i Landskrona och var tacksam att jag inte längre jobbar där nere, men så läser jag den här artikeln nu. Vi är de enda som kör i Klippan, så detta har alltså hänt en av mina kollegor.
 
Nu skulle jag
 
1. Ta regnummer på bilen
2. Ringa polisen
 
Jag skulle inte försöka spela hjälte och jaga tjuvarna, för det ingår inte i mina arbetsuppgifter. Jag ska förebygga, förhindra och försvåra brott, inte sätta dit tjuvar, det är polisens jobb. Men iallafall.
 
Hoppas min kollega är okej och att jag har en bil att köra imorgon!
 
// Noa

Serieledare =)

 
Efter 0 - 1 segern mot Halmstad ikväll ser tabellen ut så här! =)
 
SERIELEDARE!!! =)
 
// Noa
 

Halmstad - HIF ikväll!


Ikväll är det Halmstad - HIF!!!
 
Kom igen nu HIF!!! =)
 
// Noa

Bästa kommentaren!


B är så jävla rolig!
 
" Öhhh nä, jag är singel.... Jag vill nog inte träffa dig mera..." ;)
 
// Noa
 

Sommarsol!

 
Sol inne, sol i sinne!
 
Varit och hälsat på lilla mamma idag =)
 
// Noa
 

Kameler!

 
Jag ser många olika djur på vägarna när jag är ute och ronderar, men att jag hittar kameler på ronderna är rätt ovanligt, men igår gjorde jag det =)
 

Häromkvällen hade jag dessutom en fripassagerare på bilen
 
 
Sen har jag traskat på rätt bra, fredagens steg!
 
 
Och så lördagens =)
 
// Noa
 
 
 
 

Helsingör!


Blev en tripp till utlandet idag!
 
 
Helsingör
 
 
Blev både öl
 
 
Och röd pölse
 
 
Hejdå Danmark!
 
// Noa
 
 
 

Smart!


Visste ni att man kan köpa båtbiljett redan på bussen?
 
Jag har ju köpt tågbiljetter på bussen förr, så det visste jag om, men så ska jag åka till Helsingör imorgon och då berättade min syster att man faktiskt kan köpa båtbiljett redan på bussen med. Blir mycket billigare än att betala en bussbiljett och en båtbiljett =)
 
Smarta grejer dom har på Skånetrafiken!
 
// Noa

Heldag!

Haft en heldag med ungarna idag =)

 
 
 
 
Först körde vi lite vilse, sen hamnade vi hos mormor och sen var vi och badade och käkade glass =)
 
// Noa

Tabellen!

 
Efter 3 - 0 igår mot Öster ser tabellen ut så här!
 
// Noa
 

HIF - Öster

 
Ikväll är det HIF - Öster!
 
Kom igen nu HIF!!!!! =)
 
// Noa
 

Variabla hastighetsskyltar!

 
På vägen till och från mitt jobb finns där två variabla hastighetsskyltar på varje håll och jag HATAR dessa. För det spelar fan ingen som helst roll vilken tid jag kommer körande, om det är på kvällen eller typ 6:20 på morgonen, så tänds de nog fan ALLTID när jag kommer och jag måste sänka hastigheten. Hur stora är oddsen liksom?
 
En annan sak jag retar mig på är när man typ har ett larmryck och kommer i  rätt snabb hastighet, så ligger där en bil framför. Tror ni att de kan gå ut i vägrenen och släppa förbi mig? Nejdå....
 
Annars trivs jag med mitt jobb faktiskt! =)
 
// Noa
 
 

Nattens steg!

 
Jag är rätt nöjd faktiskt!
 
// Noa
 

Grattis!

 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det T´s födelsedag! =)

Grattis vännen!
 
// Noa

Kvalitetstid!

 
Ikväll var det Fille som blev mitt offer =)
 
// Noa
 

Tabellen!


Efter 1 - 1 mot Göteborg igår ser tabellen ut så här!
 
// Noa

Nattens steg!

 
Håller på att tvätta nu, hur man nu kommer på tanken att göra det när man går av efter en 60 timmars vecka?!
 
// Noa

HIF - IFK Göteborg ikväll!


HIF - IFK Göteborg ikväll!

Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa
 

Nattens steg!

 
Börjar ju likna nåt det här!
 
// Noa
 
 

Nattens steg!

 
Jag kör inte bara fort, jag går en hel del med =)
 
// Noa
 

Mohahahaha

 
Häromdagen frågade min syster hur snabb min bil på jobbet var, så det var jag ju tvungen att testa inatt =)
 
 
172 km/h kom jag minsann upp i på motorvägen =)
 
// Noa
 

Smarta grejer!

 
Var lite orolig om jag skulle behöva börja om på mitt spel nu när jag har köpt en ny surfplatta, men så fort jag loggade in på den nya plattan så kom alla mina installerade appar  från första plattan upp på den nya =)

Tack Google! =)
 
// Noa

Ny leksak!

 
Min syster säger att jag är som min pappa!

Igår skulle hon köpa en surfplatta till mamma, men blev själv sugen på att byta upp sig från en Samsung Galaxy Pad 10.1 tab 1 till en Samsung Galaxy Pad 10.1 tab 2.

Jag vill ju inte ha sämre grejer än min syster (därav likheten med pappa), så hon fick köpa en ny åt mig med =)

Så nu ska jag försöka sälja min tab 1.
 
// Noa

Födelsedag!

 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det systerdottern den yngres 12 års dag! =)
 
// Noa

Hemskt!

 
Igår på jobbet fick jag ett sms från T, att L ligger nere på hjärtintensiven i Lund. Tydligen hade L gått till vårdcentralen igår och så har de skickat ner henne till hjärtintensiven istället.
 
Det är skrämmande med tanke på att L är född -74, hon är bara 5 år äldre än mig, man får sig en tankeställare om hur skört livet är.
 
Mina tankar finns hos dig L!
 
// Noa

Here we go again!

 
Då har man en 60 timmars vecka framför sig!
 
Fast det blir många steg under veckan, man får se det så =)
 
// Noa

Fresh Prince

 
Var några år sen jag brukade titta på Fresh Prince, men inatt är det ingen mindre än Will Smith som håller mig sällskap =)
 
// Noa
 

RSS 2.0