HIF - ÅFF

 
Idag tar vi emot Åtvidaberg på Olympia!!
 
Kom igen nu HIF!! =)
 
// Noa

Mamma <3

 
En bild säger mer än tusen ord!
 
// Noa

Tabellen

 
Efter gårdagens 2 -2 mot Häcken ser tabellen ut så här!
 
// Noa

HIF ikväll!

 
Då var det så dags att möta Häcken borta!!
 
Kom igen nu HIF!!!!
 
// Noa

Spännande!

 
Nej gott folk, mer spännande än så här blir det inte idag!
 
Jävla höstrusk =(
 
// Noa

Tabellen!

 
Efter 1 - 1 mot MFF igår så ser tabellen ut så här!
 
// Noa

Derby!

 
 
Matchernas Match ikväll!!
 
Derby mot MFF =)
 
Kom igen nu HIF!!!!!!
 
// Noa

Fälgstöld?

 
Vet inte när var eller hur det hänt, men någon har alltså hackat på min navkapsel på ena hjulet och försökt få av den. Man blir bara så förbannad när folk inte kan skilja på ditt och mitt!
 
Tur jag har låsbultar på mina ganska unika fälgar iallafall!
 
// Noa

Ud Levante - Helsingborgs IF

 
Match ikväll Ud Levante - Helsingborgs IF kl 21 på Tv4 sport. Och som vanligt när det är HIF hittar ni mig på jobbet =(
 
// Noa

Råttgift!

 
Inte en dag för tidigt att se att här faktiskt varit skadedjursbekämpare. Helst hade jag sett en behållare i varje hörn, men jag hoppas dom fångat in både 2 kg´s Heman (råttan) och hans minikompisar mössen redan.
 
Man är ju inte rädd för utomstående människor när man är här, utan det har varit ett möte med Heman man fruktat för.
 
// Noa

Rosor!

Jag börjar bli bortskämd med blommor ;)
 
// Noa

Timezynk

Jag missuppfattade ju mina pass i Timezynk igår, men jag är inte ensam. Pratade med ett par kollegor inatt och det visade sig att i princip ALLA som fått 00 - 07 pass har gjort samma missbedömning. Så antingen är alla lika tröga eller så borde dom helt enkelt ändra rutinerna i Timezynk.
 
För jobbar man kvällen jobbar man till kl 23:59, då borde dom ändra så att man går på 23:59 med så det inte blir missförstånd.
 
// Noa
 
 

Kaos!

Jag var helt inställd på att jobba torsdag och fredag natt, men så fick jag ytterligare ett pass på fredag och då insåg jag mitt misstag.
 
Det var inatt och imorgon natt jag skulle jobba!
 
Försökte sova lite, men telefonen har ringt stup i kvarten och att försöka sova på beställning går fan inte.
 
// Noa

Vända på dygnet!

Känner mig ungefär så här idag efter att ha jobbat tre nätter, gick av kl 6 imorse nämligen. Men fick inte sova så länge idag heller, för nu ska jag leva på dagtid två dagar, tisdag och onsdag, innan det är dags för två nattpass igen torsdag och fredag.
 
Slitsamt att vända på dygnet så!
 
Lördagnattens steg
 
Och söndagnattens
 
// Noa

Nattens steg!


Inte så illa pinkat =)
 
Trevligt att få återse min lilla FRU som jag inte träffat på evigheter med =)
 
// Noa

Jobb

Då blir det en massa jobb i helgen. Missar min tvättid dessutom, så får hoppas någon annan inte nyttjar hela sitt tvättpass så jag kan köra ett par maskiner.
 
// Noa

Present!

 

Igår fick T en present av mig ;)
 
Vanliga dödliga ser att det är Miranda nallar, fast T hade aldrig hört talas om såna tidigare?!?
 
// Noa

Kvällens jobbpass!

Blev visst en hel del steg ikväll på 7 timmar =)
 
  
Dessutom lyckades jag slicka mig in mellan två bilar när jag kom hem... Ser ni?? Ser ni?? Jag som inte ens kan fickparkera ;)
 
// Noa

Bland råttor och möss!

 
Sitter på jobbet nu och ska sitta här till kl 24. Förra veckan stod här en lapp som en kollega hade skrivit om att dom hade stött på en 2 kg råtta här som stod och fräste och hade sig.
 
Den har jag sluppit att träffa, men jag har ju bara jobbat dagtid här innan.Sen läste jag en väktarrapport på väg hit som låg på kontoret, nu har dom dessutom hittat möss här med.
 
Ser jag en råtta eller en mus så lovar jag att jag kommer skrika så hela LA vaknar och sen får min gruppledare komma hit och rädda mig, det är en sak som är säker.
 
// Noa

Tabellen

 
Efter 2 - 1 förlusten mot AIK igår ser tabellen ut så här.
 
// Noa

AIK - HIF

HIF spelar borta mot AIK idag =)
 
Kom igen nu HIF!!!!
 
// Noa

Findus!

Gissade ni rätt på den här bilden? Den handlar såklart om Findus och deras utsläpp som dödar fiskar. Den loggan borde stå på deras ärtpåsar!
 
// Noa

Jobb

Har jobbat 6-18 idag och jag har räknat ut att man går minst 35 000 steg på ett 12 timmars pass.
 
Är lite trött i benen nu som ni kanske förstår.
 
Vem behöver gymkort när man kan jobba som väktare i LA?
 
Fast avslutade jobbpasset med 15 minuter i massagefåtöljen ;)
 
// Noa

RSS 2.0