Söderbesök

 
Masade mig ner på söder idag för att handla lite. Fick ju äta lite när jag ändå var där.
 
 
Sen fick jag ju passa på att hälsa på A på hans jobb med =)
 
Dagens citat blev "Var kan man hitta en kebab på söder?"
 
Det var ungefär lika roligt som " Ska jag gå ut och lägga i ettan åt dig?" ;)
 
// Noa

Life's a bitch


Jag fattar inte hur jag kan ha sån oflyt att jag alltid jobbar när det är oväder. Jag jobbade i stormen Sven och igår jobbade jag när det var värsta regn och åskovädret, vilket resulterade i 9 larm...
 
 
Den här bilden lånade jag på hd.se och den är från Perstorp igår. Jag ska vara glad att jag kom fram till kontoret överhuvudtaget, med tanke på att jag brukar köra under den här viadukten i vanliga fall.
 
Sen kom jag ju inte så långt på 1,5 timme ungefär, regnet bara vräkte ner, sen lugnade det sig i kanske 5 minuter, för att sen börja spöregna igen, så det var liksom inte riktigt läge att bege mig ut på vägarna.
 
Men jag överlevde natten trots allt och idag blir det inte många knop.
 
// Noa

HIF - Örebro

 
Idag tar HIF emot Örebro på Olympia!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
//  Noa

Good eating!

 
Blev en trevlig utflykt till Helsingör idag.
 
Det vankades Clubsandwich minsann =)
 
//  Noa

Back to work

 
 
Nu är det slut på det roliga, inledde jobbracet igår...
 
Hade inte alls kunnat tänka mig att vara ledig lite till... Men folk brukar säga att det är roligt när lönelappen kommer, så man får väl tro på det.
 
Men det är tufft att jobba när det är så sjukt varmt!
 
// Noa

Update!

 
 
Sen sist har jag hunnit med att bada
 
 
Grilla
 
 
En brygglunch på IKEA
 
 
En solnedgång vid havet
 
 
Och idag upptäckte jag att vi fått en ny tvättmaskin, den ser lite klen ut, men rymde skitmycket =)
 
 
Dagen och semestern avslutas med Örebro - HIF ikväll!
 
// Noa

Kramkalas!

 
Idag blev det kramkalas med A och han såg ju nöjd ut =)
 
 
Fast han borde raka sig, för han sticks!
 
// Noa
 

Födelsedagsfirande!

 
Igår blev det födelsedagsfirande av E ;)
 
Med blommor
 
 
En närgången fjäril
 
 
En full geting, som först badade i det vita vinet och sen här
 
 
 Och sen blev det tårta med dödskallar på =)
 
// Noa
 

Bilder!

 
Igår blev det donken innan matchen!
 
 
Och idag firade vi Tommy på hans 30+ dag =)
 
 
Tobbe var ju såklart med! För jag känner ju inte Tommy =)
 
 
Mycket trevligt!
 
 
Lite ego var jag med!
 
// Noa

HIF - Gefle

 
I eftermiddag tar vi emot Gefle på Olympia!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Jobb!

 
Hoppade in och jobbade nu natten som var och det var nog tur, för de där berömda sambokilona börjar göra sig påminda även om jag inte är sambo ;)
 
// Noa

Ystad och tacomys!

 
Igår bar det av till Ystad för en "I Wallanders fotspår" guidad tur.
 
 
Var faktiskt riktigt roligt att gå runt och höra guiden berätta om byggnaderna som varit med i de olika filmerna!
 
Sen att det bara var vi och ett gäng pensionärer som gick med på turen är ju en annan sak, fast jag är ju rätt gammal, så jag platsade väl in ändå =)
 
 
När vi sen kom hem på kvällen blev det tacomys ;)
 
// Noa

Smart TV

 
 Införskaffade mig en 46 tums smart tv idag =)
 
Syster var snäll och köpte den på vägen, för jag behövde ju deras hjälp med att kasta ut pappas gamla plasma.
 
// Noa

IFK Göteborg - HIF

 
Då var det äntligen dags för Allsvenskan igen efter uppehållet =)
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Danska smörrebröd

 
Blev en runda till Helsingör idag för att äta danska smörrebröd!
 
Maten var god, men gammeldansken man fick till var ingen höjdare.
 
// Noa

Semesterbilder

 
Jag har varit både i Pildammsparken
 
 
Ätit gott
 
 
Och varit och lekt bland kanoner.....
 
 
I Helsingör ;)
 
// Noa

RSS 2.0