Poppis!

 
Jag träffar en del folk i jobbet, folk som inte jobbar på mitt jobb, men som jag ändå vill kalla för mina "halvkollegor", då jag träffar samma personer regelbundet.
 
Imorse sa jag till en att det dröjer ett tag nu till vi ses, då jag ska jobba rätt mycket i Helsingborg i september, då säger hon att hon vet att jag föredrar Helsingborg, men att HON hoppas att det blir ändrat.
 
Det tyckte jag var gulligt sagt!
 
// Noa
 

Derby!

 
Då kommer Malmö på besök!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa
 

Tack, men nej tack!


Ehh...Nej!

Kameran gör inte bilden helt rättvis.

// Noa

God jul?

 
På ett av mina vårdboende möttes jag av det här inatt....
 
Visst att de jobbar med dementa, men julpynt i augusti är väl ändå att ta i?
 
// Noa

Tabellen

 
Efter 3 - 2 mot Norrköping igår ser tabellen ut så här!
 
// Noa

Norrköping - HIF!

 
Dags att möta Norrköping!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Fångarna på fortet!

 
Brukar inte titta på Fångarna på fortet, men när Gunilla Persson är med är det ju givet att titta =)
 
// Noa

Svenska Cupen!

 
Dags för Svenska Cupen ikväll då!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Storasyster!

 
Alltså, jag måste bara hylla min storasyster!
 
Hon är helt fantastisk på alla sätt och vis och hon kan allt, utan att vara någon besserwisser...
 
Min storasyster är den bästa i hela världen, bara så ni vet!
 
// Noa

Tabellen!

 
Efter 2 - 0 mot Halmstad ser tabellen ut så här!
 
// Noa

HIF - Halmstad

 
Dags att ta emot Halmstad på Olympia ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Lita på rosa!

Så sjukt bra!
 
// Noa
 

Svans...

 
Haha, idag på Quizkampen fick jag lära mig att ordet penis betyder svans.... 
 
Djur har svansen bak, män har den fram, så inte ens svansen lyckades de få till ordentligt haha.
 
Jag är glad att jag är kvinna och svanslös ;)
 
// Noa

Trissvinster!


Inte illa... 

Jag har svarat på undersökningar och som belöning fick jag ett gäng Minitriss.

Känns som att vinstchanserna är rätt höga faktiskt. Nu har jag vunnit 200 spänn, ingen förmögenhet, men jag är glad! 

// Noa

Ängelholm Outdoor


Idag blev det en tripp till Ängelholm för att titta när systerdottern spelade innebandy

// Noa

Falkenberg - HIF

 
Falkenberg - HIF i eftermiddag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Idioter...


Det hette att vi skulle börja dammsuga och torka av inne i jobb bilarna. 

När jag gick på häromnatten såg mattan okej ut...


Idag tog jag ut mattan och skulle rista av den, då inser jag att bilen inte alls är dammsugen, utan nån har bokstavligen sopat skiten under mattan.

Ja, dom har ju satt ribban nu. Gör andra så behöver inte jag heller vara så noggrann framöver...

// Noa

Tantradio!

 
Okej, jag erkänner!
 
Jag har blivit en tant....Som lyssnar på tantradio (innan lyssnade jag bara på typ Mix Megapol)
 
Men jag måste faktiskt tipsa om SR appen, jag lyssnar mer och mer på SR på jobbet och deras app är sjukt bra. Nu har jag lyssnat mycket på P4 dokumentären och verkligheten på P3 och nu behöver jag inte missa något, för i appen kan man gå in och lyssna i efterhand och även hitta gamla program att lyssna på.
 
Som SVT play, fast på radio. Sjukt smidigt, då jag oftast mitt i programmet måste ut och gå en rond eller två.
 
// Noa

Larm!


Jag har helt ärligt trott att dekalerna på min bil mest satt där för att skrämmas.

Tills idag när jag råkade dra larmet själv. 

Jag har bara ägt bilen i 5 år, men nu vet jag att den är larmad iallafall, trots att där inte är någon blinkande lampa som tyder på det. 

// Noa

RSS 2.0