Alla vägar bär till...



Ja, så är det faktiskt, för var man än kör i Skåne finns där alltid en skylt mot Bjuv.

Ska på föreställning ikväll på ungarnas skola =)

// Noa


Örk!



Den här äckliga grodan hittade jag i Svalöv inatt när jag jobbade. Dock behövde jag inte pussa på den, för jag har hittat min T redan ;)

// Noa


Utbildning!



Idag fick jag min kallelse till VU2:an, denna gången blir det inte i Höllviken utan i Löddeköpinge, så det är aningen närmare iallafall.

Får hoppas att jag lyckas vända rätt dygnet tills dess bara, för nu lever jag ju på nätterna för enkelhetens skull även när jag är ledig.

// Noa


En bild säger mer än 1000 ord ;)



// Noa


Gött!



Inte illa =)

// Noa


Natten!

 

Inatt fick jag välja om jag ville umgås med Polon eller med min fru och valet var enkelt, klart jag valde frugan ;)



En bra natt rent stegmässigt med!

Mitt jobb är jävligt nice faktiskt, tänk er själva att få köra bil så många timmar varje natt, slippa andra bilar på vägarna vilket gör att man kan strunta i allt vad trafikregler heter, man höjer volymen på stereon i bilen och trycker gasen i botten helt enkelt. I en väktarbil kan man göra lite som man vill ;)

Att man dessutom springer av sig lite kalorier tackar vi för =)

// Noa


Nattens steg!



Traskade på rätt bra inatt =)

// Noa


Tabellen



Efter 1-1 mot DIF igår så ser tabellen ut så här!

// Noa


Mmm



En Polo och en fru, gissa vilken jag fick köra inatt?

Men idag eller imorgon kommer bilen som är på lagning tillbaka, då får jag kanske tillbaka min fru =)

// Noa


HIF - DIF



Kom igen nu HIF!!! =)

// Noa


Balkonghäng!

'

Igår var det balkonghäng i sommarvärmen, någonstans i Sverige ;)



Bjuder på en egobild till, bara för sakens skull!

// Noa


Riktigt bra!




Någon har förstått att jag gillar orange ;) Du är söt!!!

Har varit en mycket trevlig helg faktiskt, gick av igår morse och igår eftermiddag satte jag mig på tåget österut för att gå på fest, blev en trevlig sådan och trots att jag blev nerspilld med rödvin blev det en mysig avslutning på kvällen.


Plopp kärlek är grejer det ;)

Dagen idag har jag tillbringat i solen med någon jag tycker om!

Så trots att jag är lite sliten av alla jobbnätter så måste jag säga att mitt liv är riktigt nice ändå ;)

// Noa


Frun svek



Eller nja, men M hade sin vovve med sig och behövde "min" fru då där är en hundbur i den bilen, så jag fick köra Polo inatt... En jävla bil om ni frågar mig.



Fick en parkering hemma i gatan och kolla vad snyggt jag lyckades fickparkera den dessutom =)

// Noa


Skapligt!



Allt över 10.000 är som sagt bra!

// Noa


Steg!



Blev en hel del steg inatt =)

Ikväll är jag ledig och ska för en gångs skull se HIF matchen hemma, sen får jag nattligt besök minsann ;)

// Noa


Kalmar - HIF



Kalmar - HIF ikväll kl 19:00

Kom igen nu HIF!!

// Noa


Sommarkort


Har ju inte köpt sommarkort på flera år, men i år får det nog bli ett sådant ;)

// Noa


Nattens steg!



Nattens steg!

Och ikväll har jag A med mig i bilen =)

// Noa


Tabellen



Efter 3 - 2 mot Häcken igår så ser tabellen ut så här!

// Noa


HIF - Häcken



HIF - Häcken kl 17:30 på Olympia!!

Heja HIF!!! =)

// Noa


Agilitytävling



Ska och titta på mitt livs första agilitytävling i Råådalen idag.

Jag har redan lärt mig att man kan vinna pinnar och att man inte får gå på banan. Vinner mina inneboende i helgen ingen pinne idag så har jag lovat att plocka en pinne åt dom, så dom slipper åka hem tomhänta iallafall =)

Men jag tror dom fixar det galant!

// Noa


Så kan det vara!



Var ute och åkte tåg igår



Och löste sudoku =)



Hamnade på villovägar idag när vi skulle till Helsingborg, men kom rätt tillslut.



Sen tog jag med tanten och åkte till Elgiganten, för det har dom sagt på radion att man skulle göra ;)



Blev även en visit hos lilla mamma

// Noa


Tabellen



Tabellen ser i dagsläget ut så här!

// Noa


Derby ikväll!!!



Malmö - HIF kl 19:00

Ett sånt här skånederby missar man inte!

Kom igen nu HIF!!!!!

Vi är skånes stolthet, skånes stolthet är vi och vi hatar Malmö FF, vi hatar MFF =)

// Noa


Testpilot!





Var och hämtade min Decubal Bodylotion idag som jag fått testa via Smartson.se.

// Noa


Ego!



Ibland får man vara lite ego på jobbet med =)

// Noa


Så sant!






// Noa


;)





Tycker om dig!

// Noa


Tabellen



Efter 0 - 1 mot Sundsvall ser tabellen ut så här =)

// Noa


Nice!



Idag har jag badat minsann =)

Har man inget eget badkar får man passa på när man får chansen!

// Noa


Härligt HIF!!!



Det satt rätt långt inne, men tillslut lyckades vi knipa de tre poängen =)

// Noa


Sundsvall - HIF



Sundsvall - HIF idag!

Kom igen nu HIF!!!!!

// Noa


Rastat frun



Efter att ha varit ute och rastat frun hela natten så är det dags att sova =)

// Noa


...



// Noa


Skor



Kändes i fötterna efter ronderingen i helgen, men nu har jag fått låna ett par riktiga skor som jag ska prova.

Får hoppas de gör susen!

// Noa


HIF - AIK



HIF - AIK på Olympia ikväll!!!

Kom igen nu HIF!!!!! =)

// Noa


;)



Längtar efter dig!

// Noa


Städa!



Håller på att städa, för Helsingborgshem kommer på besök i veckan och ska kolla standard på lägenheten.

Att damma är jävligt överskattat, om ni inte redan listat ut det själva!

// Noa


RSS 2.0