Ny testkörning...


Då var det dags att köra en Polo ;)

Även om den svarta Passaten är manuell, precis som Skodan, så är de trevligare att köra.

Passaten toppar min lista, sen får jag nog säga Caddyn, sen Skodan och sist Polon.

Fast jag är inte helt negativ till Polon trots allt.

// Noa

Bland det bästa som finns....

Den bästa tiden på dygnet är helt klart när man får krypa ner under täcket och sova.
 
Extra plus i kanten är det när man jobbat hela natten, kommer hem och smyger ut i köket och försiktigt väcker de små pipparna, utfodrar dom och rullar upp persiennerna och får dela deras glädje innan man lägger sig. Jag inbillar mig att de inte bara blir glada över att de får mat, utan att de även blir glada över att se mig!
 
// Noa
 

DIF - HIF

 
Dags att åka till Hufvudstaden och lira lite boll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Haha

 
Är inne på min femte och sista 12 timmars jobbnatt i rad, så jag är lite off i skallen,  meeeeen fan vad jag garvade när jag hittade den här bilden på freakystarsprinkles blogg!
 
Hoppas det var okej att jag snodde den H?
 
Bilden är bara så jävla bra!
 
// Noa

En bild....

 
.... säger mer än 1000 ord!
 
// Noa
 

HIF - Örebro

 
Då tar vi emot Örebro på Olympia ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Som man bäddar får man ligga....

 
Idag har förhoppningsvis någon eller några lärt sig att inte ta saker och ting för givet!
 
// Noa
 
 

Gävle - HIF

 
Dags att möta Gävle!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Ledig!

 
Sköööööönt!
 
// Noa

Nöjd!

 
Var på årskontroll hos både tandläkaren och tandhygienisten idag.
 
Blir så glad varje gång jag får beröm för att jag skött mina tänder jättebra sen förra besöket!
 
// Noa

HIF - Göteborg

 
Ikväll kommer Göteborg på besök!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Skrattar bäst som skrattar sist!

 
Nu är rollerna ombytta.... Och jag är den som håller i trådarna! ;)
 
Så kan det gå....
 
// Noa
 
 

Yazhou


En seafood tallrik mongolisk style!

En trevlig lunch med T, N och P på Yazhou idag, blev mycket imponerad och både mat och miljö och service var outstanding.

Några kronor dyrare än på vårt gamla favvoställe, men klart värt det!

// Noa

Lunchdejt!

 
Lunchdejt med T imorgon!
 
Någon som varit där?
 
// Noa

Omväxling förnöjer!

 
Ny dag, ny bil ;)
 
// Noa

Så jävla lågt....

 
Ännu en gång visar de personliga assistenterna att de är totalt hjärndöda idivider!
 
// Noa

Nattens vrålåk!

 
I mitt jobb blir man både berest och får se nya ställen man aldrig varit på och man får testköra olika bilar.
 
 
Jag undrade dock var handbromsen tagit vägen?
 
 
Men jag hittade den!
 
// Noa
 
 
 

Windows 10

 
Inatt installerade jag windows 10 på två av mina datorer, så idag blir det att utforska lite och se om det är nåt skit att ha =)
 
Vad hände förresten med Windows 9?
 
// Noa

Detta är humor!

 
Surfade runt lite och hittade den här på en sida!
 
Så jävla bra!
 
// Noa

RSS 2.0