Olycka!

 
Jag blir inte förvånad. 

Jag kör här varje gång jag jobbar och varje gång är där någon som måste köra om till varje pris, trots heldragna linjer i bägge riktningarna, för om några hundra meter blir det ju enfiligt med mitträcke och då måste ju personer med komplex för sina små penisar ligga längst fram.
 
http://www.hd.se/2016-05-30/atta-personer-i-frontalkrock-oster-om-klippan
 
// Noa

HIF - Göteborg

 
HIF - Göteborg idag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Omstripad!


Slipper tvätta bilen idag!

// Noa

Kloka ord!


Kloka ord!

// Noa

DIF - HIF

 
Djurgården - HIF ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Konfa!


Moster älskar dig!


Bla bla bla


Fick köra flott bil


Maaat!


Från andra hållet


Present och blommor fick tösabiten av mig!


Så är det! 


GT


Doggybag

// Noa

Grym chef!

 
Min chef ÄR grym! På ett positivt sätt...
 
Det behöver inte vara mer avancerat än så här, ett kort mail, för att det ska göra min dag! Att man faktiskt får en klapp på axeln då och då och får höra att det man gör är bra, det uppskattar jag!
 
// Noa

Ego!


Med ny keps och allt!

// Noa

HIF - Östersund

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa
 

Hejdå!


Sista passet på G4S avklarat!

// Noa

Jönköping södra - HIF

 
Då var det dags att bege sig till Jönköping för att lira lite fotboll ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Orange!


När jag får chansen att välja färg på jobbet!=)

// Noa

Derby!

 
HIF - Malmö idag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Äntligen!


Det tog bara en månad från att frysen gick sönder tills jag fick mitt nya skåp....

// Noa

Lika?

 
Mina kollegor har rätt, loggorna är rätt lika....
 
// Noa

Norrköping - HIF

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Valborg!


Jag och min kollega jag hade på lära inledde kvällen med en störningsjour kl 19.30?! 


Vi har varit på inbrott... 


Vi har glasat rutor... 


Vi glasade ännu fler rutor... Bland annat...


Så här sammanfattar vi Valborg 2016, en riktig skitnatt! 

// Noa

RSS 2.0