Jag har fått en titel =)

 
Klarade VU2 provet med glans idag, man kunde ha 20 poäng totalt och jag hade 19. Och detta innebär att jag nu är en fullvärdig VÄKTARE.
 
Jag har alltså genomgått VU1:an och klarat provet, sen hade jag 268 timmars PYT ute i arbetslivet och nu har jag då genomgått min VU2:a och klarat provet. =)
 
Är sjukt stolt över att äntligen ha fått en yrkestitel faktiskt... Läs själva : Noa - väktare, hur bra låter inte det då? ;)
 
T är på väg hit och sen ska vi ut på stan och fira!!!
 
// Noa

Plugg!

 
Har gått Vu2 via BYA nu denna veckan och imorgon är det prov. Så ikväll blir det att plugga anteckningar!

Wish me luck!

// Noa
 

ZZzzz

Försov mig imorse, eller ja klockan ringde 5:30 och sen somnade jag om lite. Det lustiga var att T gjorde samma sak och precis när jag vaknat och rest mig upp när kl var 6 så ringde hon.
 
Vi har nämligen gjort så att vi har gått upp samtidigt fast på varsitt håll hela veckan. Jag brukar i och för sig ringa henne först innan hon ringer mig, men inte imorse. Men lustigt att vi ändå vaknade med ett ryck bägge två kl 6.
 
Jag skyller på att jag brukar åka hem och lägga mig vid denna tiden på dygnet, vad hon ska skylla på vet jag inte?
 
Jaja, slutet gott allting gott! Och idag skiner solen!! =)
 
// Noa

<3

 
Idag är det den 27:e ;)
 
Tiden går fort när man har roligt!!
 
// Noa

T i ett nötskal

 
Satt och spelade DrawSomething häromdagen och gick in för att kolla nya färger. T säger då att det var ju dyrt med 249 mynt för några färger och så drar hon på skärmen och köper ett färgpaket till mig.
 
 
Dessutom köpte hon dubletter av de färger jag redan hade. Men jag fick ju trots allt EN grön för 249 mynt!!!
 
 
Hon kunde väl ändå valt ett färgpaket med en orange färg om hon nu ändå skulle handla???
 
Ni kan ju gissa vem som fick sitta och rita och rita och rita hela natten sen för att tjäna ihop fler mynt åt mig ;)
 
// Noa
 

Bildbomb från midsommarhelgen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har hunnit med en hel del faktiskt, har blivit Skåne runt nästan. ;)
 
// Noa
 

Midsommar!

 
Vill önska alla en riktigt trevlig midsommar!!
 
Min dag kunde startat bättre, vaknade nämligen och är jättesvullen i halva ansiktet. Hela käken är inflammerad och det ser ut som att jag har en pingisboll i munnen.
 
Nu blir missionen att försöka få ner svullnaden tills på måndag när jag ska på utbildning, för det går inte att vara borta från den, då måste jag gå om den dagen med en helt annan grupp och det är jag inte så sugen på.
 
Fast finaste T har laddat upp med grejer åt mig, får hoppas det hjälper.
 
// Noa

Vända på dygnet!

 
Så var det då dags att sluta leva på natten och istället leva på dagarna som vanliga människor.
 
Ska ju på utbildning nästa vecka på dagtid och måste börja vända dygnet därefter. Sen ska jag jobba natt igen, så blir att försöka vända tillbaka dygnet igen efter utbildningen.
 
Har sovit 2.5 timme efter nattens pass och ska försöka hålla mig vaken nu så jag somnar tidigt ikväll istället. Wish me luck!
 
// Noa

Droger..

 
Jag blir både ledsen och förbannad på dessa jävla droger.. Droger som gör att människor inte är vid sina sinnes fulla bruk. Droger som gör att människor bryts ner succesivt, bit för bit.
 
Droger som får människor att dö, i alldeles för ung ålder.
 
Känns konstigt, en ung människa som jag träffat, som jag pratat med och snart finns hon inte mer.
 
Fan M, varför? Du hade folk runt dig som älskade dig, som brydde sig om dig!
 
// Noa

Kärlek!


Fick jättefina rosor igår minsann ;)

// Noa

<3



Tycker sjukt mycket om dig!

// Noa


Sommarkort!



Idag börjar sommarkortet gälla, fria resor i hela skåne fram till den 15 augusti =)

Får se hur trött jag är efter att jag vaknat. Har trots allt jobbat 6 av 7 nätter på raken, 12 timmar åt gången, men blir kanske invigning av mitt sommarkort redan ikväll.

Destination..... Kristianstad ;)

// Noa

Trötter



Men nu kör vi så det ryker =)



Inatt är det jag och Frun igen efter att ha lekt först med Polon och sen med LLX:en.

Jag tycker om min Fru ;)

// Noa


Goodie!



Blev en del steg inatt på jobbet!

Behövdes dessutom då vi var och fikade på Milan där vi får gratis korv, kakor, glass och kaffe!

// Noa


Vägarbete





Jag tycker inte om vägarbete, speciellt inte när man ska till jobbet och inser att oj, hela höger körfält på motorvägen står helt stilla. Man tittar på klockan och undrar i sitt stilla sinne när man kommer att komma fram, OM man ens kommer fram.

Fast det löste sig och i helgen har jag kunnat köra motorväg hem på morgonen utan problem.

Den här veckan blir det nog annorlunda dock, får köra gamla hållet över Glumslöv bägge hållen, får bara hoppas att inte fler kommit på samma tanke.

// Noa


Det vackraste!





// Noa


27 maj

Ett speciellt datum, den 27 maj.



Först har vi hunden den 27 maj 2008



27 maj 2010 hämtade jag min racerbil på bilfirman



Och den 27 maj 2012 blev det VI ;)

Vad händer den 27 maj 2014 tro?

// Noa


Here we go again!



Då ska man ut på landsbygden idag igen då ;)

// Noa


Nice!

Ibland ska man ha lite flyt med! =)
// Noa

Mysfaktor!



Hade en jättemysig dag igår!

Blev väckt och fick besök, sen tog vi oss en promenad i skogen och nere vid havet. Hittade en ny plats som blev "vår".



Blev middag på stan



Och gamla minnen på Dickens ;)

// Noa


Testpilot!



Idag har jag tagit chansen att registrera mitt intresse som testpilot för Lindahls My Moment drickyoghurt, vill du med ta chansen klickar du HÄR

// Noa


RSS 2.0