Smartson!

Testar just nu ett par viktsulor med Smartson.se, egentligen skulle man max ha dom 2-3 timmar första gången, men jag hade mina under tre 12 timmars nattpass i rad. Idag är jag rätt mör i benen, fast inte mer än jag brukar vara efter "tre nätter i rad".
Men vi får se hur det blir framöver, tydligen ska sulorna göra så att man förbränner mer.
// Noa

Dagens träningspass!

Förra veckan fick jag gå till banken med mamma och byta hennes bankdosa, dum som jag var kollade jag inte min egen då med. Så det visade ju sig att min med behövdes bytas ut.
Så det blev en promenad till och från banken idag igen. Det man inte har i huvudet, får man ha i benen istället!
 // Noa

Lära

Helt slut efter att ha haft med mig en kille 2.5 pass på lära. Kul kille, men det ska bli skönt med ett ensampass i bilen innan han får sitt sista läropass, ett ensampass där jag slipper förklara varje steg jag tar.
 // Noa

RSS 2.0