Glad Påsk!


Mina pippisar är roliga! 

De tror nog att jag gömmer påskkycklingar här hemma, för varje gång där piper en påskkyckling på tv så blir det ett jävla liv i köket....

// Noa

Dödsdag!


Körde till pappa idag direkt efter jobbet med både blommor och ljus! 

Tänk att det redan gått sex år sedan han dog. 

Vila i frid pappa! 

// Noa

Dagen i bilder!


Naturligtvis var jag ju tvungen att se vad skatteåterbäringen skulle landa på! Jag är nöjd, blir en rich bitch i år igen! 


Mötte upp sötnötterna på stan för lunch! 


Så blev man mätt idag med! 


Man måste ju motionera lite ibland.  

// Noa

Offrar mig!

 
Då blir det lunch imorgon med E och R!
 
Rubriken ljuger, för att äta på Yazhou hade jag lätt kunnat göra varje dag när jag inte jobbar faktiskt! ;)
 
Jag är redan hungrig, men får se till att spara plats i magen inför morgondagen.
 
// Noa

Earth Hour!

 
Det är alltså ikväll jag ska dra alla huvudsäkringar? Mohahaha
 
// Noa

1 månad!


Idag firar jag och min racerbil en månad tillsammans! 

// Noa

Yazhou


Varit på långlunch på Yazhou idag med C!

Och mätta blev vi! 😀

// Noa


Don't feed the birds!


Pippijävlar! 


Mycket bättre! 

// Noa

Dagens klipp!


Mycket nöjd med dagens köp, en surfplattehållare till sängen för 50 kr på Netto! 

Passar min säng perfekt!

// Noa

Dagen i bilder!


735 kr för att säga att allt såg bra ut och pilla lite tandsten..

Det var alltså tandhygienist man skulle blivit, med den timlönen....


Insåg dessutom att jag inte är någon tant idag, jag föredrar helt klart Kalle Anka framför Svensk Dam tidning. 


12+ grader och sol, idag var det vår i luften! 


Nödvändigt ont, men idag tvättade jag på mitt eget pass iallafall =)

// Noa

Sömnrubbningar deluxe!

 
Jag fattar inte!
 
Antingen somnar jag framför tvn och är vaken halva natten sen pga den powernap jag får, eller så är jag duktig och lägger mig runt kl 24, men då vaknar jag kl 4 och kan inte somna om på flera timmar.
 
Nu gör det inte jättemycket, för jag jobbar ju på nätterna och därför är det ju "normalt" att jag sover på dagarna, men jag märker ju av att kroppen dras mot ljuset när jag är ledig lite längre.
 
Ibland kan jag dessutom sova 10-12 timmar utan problem, men det är detta hattande med sömnen som är drygt.
 
Jaja, det jämnar väl ut sig förr eller senare på ett eller annat vis!
 
// Noa
 
 

April

 
Mitt preliminära aprilschema har kommit och det ser ju riktigt bra ut än så länge.
 
Min kollega har ju fått nytt jobb och slutar redan nu i mars, men jag har inte blivit tillfrågad om hans tjänst och den har inte heller legat ute på vårt intranät så att man kunnat söka den. Men det ser ut som att jag går på hans gamla 5-2 i april iallafall =)
 
Man kan ju hoppas att det fortsätter så, för då är det slut på tre, fyra nätter i rad, ledig en och köra tre, fyra nätter igen. Det hade varit riktigt skönt faktiskt!
 
// Noa

Mööög!

 
Jordan är en tomte!
 
// Noa

Kvartsfinal!

 
Kvartsfinal i Svenska Cupen idag!
 
Kalmar FF - HIF
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa
 
 

Powernap!

 
Att somna framför tvn är nog mitt kall här i livet!
 
Bästa sömnen helt klart =)
 
// Noa

Långledig igen!

 
Då var det dags igen ;)
 
// Noa

Bewator

 
Bewatorsystem kan man ju generellt ha sina åsikter om, men det tänker jag inte gå in på nu, men i korta drag fungerar de som en dörröppnare. Man lägger alltså på sitt kort/sin tag, slår sin kod och då larmas det av och dörren den sitter vid låses upp och man behöver ingen nyckel.
 
 
Fast när manöverpanelen sitter innanför en dörr som ser ut så här är det fan inte lätt =)
 
// Noa
 

Fin bil!

 
 
En riktig liten pärla om jag själv får säga det! ;)
 
Klicka på bilden för att komma till annonsen.
 
// Noa

Kontraster!


Fanns ingen snö i Klippan, däremot i Åsljunga


I Skånes Fagerhult var det ännu värre

// Noa

Dåligt inflytande...


Någon hade dåligt inflytande på mig igår, så jag köpte med hamburgare =)

// Noa

Jobb

Äntligen dags att jobba igen!
 
Har inte alls varit skönt att vara långledig, inte det minsta.....
 
// Noa

RSS 2.0