Gott nytt år!

Gott nytt år alla!
Själv firar jag på jobbet med mina vårdtanter i år igen, men det är helt okej faktiskt och bra betalt!
// Noa

Gammal?

 
Börjar man bli gammal när man inte ens tycker att de mörka aladdin pralinerna är räliga? Jag gillar inte mörk choklad i vanliga fall...Men till och med de mörka funkade nu...
// Noa

Skolavslutning!

Skolavslutning för kidsen idag och jag blev medbjuden på lunch
 
Favvokidsen!
 
Efter maten blev det lek! Tur dom har barnasinnet kvar!
// Noa
 
 

Grattis Fille!

Idag firar vi min hemmagjorda lilla pippi som fyller 8 år!
// Noa

Sjuk

Kände i kroppen redan igår att det var nåt skit på gång, men jobbade ändå. Idag vaknade jag med snorig näsa och taggtråd i halsen och jag som ALDRIG är sjuk annars... Tur jag är långledig nu och att jag har Skam säsong 2 att titta på!
// Noa

Mord dag!

Akta er, den 28 maj 2017 är det mord dag!
// Noa

Grattis!

 
Idag fyller världens bästa storasyster år!
Grattis på den stora dagen!
// Noa

Klockrent!

Kunde inte låta bli att stjäla den här bilden när jag såg den!
// Noa

Julkalendern

Årets julkalender på SVT, hiss eller diss? Jag tror på hiss!
// Noa
 

RSS 2.0