Biltvätt!


Fredag = biltvätt

// Noa

HIF - AIK

 
HIF - AIK ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa
 

Kalmar - HIF

 
Kalmar - HIF ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Godis!

 
Jag fick offra mig och köpa godis av ena systerdottern så att hon kan åka på klassresa!
 
Fast godis är ju gott! =)
 
// Noa

Stella!


Hade en dejt med Stella ikväll =)

// Noa

Saknar dig Laban!

 
Hjärtskärande när de resterande fem skriker efter dig Laban!
 
Vi saknar dig hjärtat!
 
// Noa

Älskade Laban


Min älskade Laban, 13 år, varav 9 av dom i min ägo somnade in i min hand igårkväll. Har nyss varit och begravt mina fina tjej i skogen och passade på att plocka lite nya pinnar till de resterande fem.

Laban, tack för alla mysiga stunder genom åren, du var en fighter och du har varit på andra sidan och vänt otaliga gånger, du är älskad och saknad mitt lilla hjärta! 

// Noa

HIF - Falkenberg

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Tjuvlarm!


Lika roligt varje gång! Tjuvlarm liksom?
Vi lever inte på 1800 talet!😀

// Noa

Lunchdejt!


Blev en bakad potatis på Väla idag, dagen till ära! 


Och ett gäng böcker av mamma! 

// Noa

25+


 
25 var en bra ålder, så jag stannar där!
 
Idag blir jag alltså 25+ =)
 
// Noa

Hammarby - HIF

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Trasig frys!

 
Igår muttrade jag för att jag fick köra ut ett kylskåp till en hyresgäst, idag får Götahus (där jag jobbade innan) komma med en frys åt mig....Skönt att man bor i hyresrätt och kan få ut en ny frys kl 23.30 en fredagkväll!
 
Väktare är bra ibland!
 
// Noa

En Caddy är ingen racerbil!

 
Inatt hade jag 13 (!) extrabevakningar utöver min vanliga runda och alla larm, jag sa till min chef att jag behövde en Ferrari, men han förstod nog inte piken.....
 
Jag kör alltså en Caddy och även om chefen nu verkar tro att det är värsta racerbilen, så är det inte det!
 
// Noa

HIF - Örebro

 
HIF - Örebro ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Feedback!


Kul när man får såna här sms från chefen! 

// Noa



Synden straffar sig själv...


Min kropp är inte byggd för detta kl 5 en måndag morgon efter en 59 timmars arbetsvecka(som blev 61 timmar). 

Då kan sägas att jag kört konstgjord andning på ett annat däck hela helgen, för att slippa byta, men synden straffade sig själv. 

// Noa

Gävle - HIF

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Bilvandaler!


Fuck you! 

// Noa

RSS 2.0