Blixt och dunder

 
Häromdagen skulle jag poppa lite micropopcorn och vad händer? Det börjar blixtra som fan i min micro...
 
Jag drog ur sladden och lät den vila en stund och testade sen att värma en kopp med vatten och det fungerade. Sen igår stod jag och tittade på medan min mat roterade i micron under 7 minuter.
 
Men det verkar inte vara någon fara, även om jag blev lite nojig över att micron skulle börja brinna eller explodera eller nåt åt det hållet. Händer det igen får jag ju köpa en ny micro, men den verkar ju fungera. Dock blir det nog inte fler micropopcorn i den.
 
Någon som varit med om nåt liknande? Är det farligt att fortsätta använda micron?
 
// Noa

Filmtajm

 
Dags att se lite film =)
 
// Noa

Lycka!


Det är lycka när man inser att det fortfarande är ljust kl 16.30. =)

// Noa

Händer mycket...


Just nu händer det mycket i mitt liv, därför blir det inte så mycket uppdateringar här.

// Noa

Utbildning!


Var på utbildning idag på "nya" jobbet och det gick över förväntan, i eftermiddags kom jag igång själv och lyckades dessutom!

Att jag har trevliga kollegor OCH att jag kan kombinera det med mitt vanliga jobb, då jag mer eller mindre kan sätta mitt eget schema är inte alls dumt det heller.

Sen får vi se vad det kan leda till, men än så länge känns det bra och kan jag få ihop de timmar jag behöver utan att behöva jaga dom, så är jag nöjd.

// Noa

Presentköp!


Idag har jag varit på möte, sen var det tänkt att jag och syster skulle luncha efteråt.

Det gjorde vi, men valde att åka hem till mamma med maten, för vi behövde prata lite allvar med henne. Två flugor i en smäll alltså!

Dessutom blev det ett varv på Väla, där jag hittade både födelsedagspresent OCH konfirmationspresent till ena systerdottern.

// Noa

Trött!


En vanlig dag på jobbet...

Det tar på krafterna att gå, gå och att gå lite till.

// Noa

Trevligt!

 
Fick precis ett mail om att jag var välkommen på utbildning nästa vecka på det jobbet där jag var på intervju i måndags. Sen får vi ju se vad det kan leda till, men det känns bra att man fortfarande är attraktiv på arbetsmarknaden iallafall.
 
// Noa

En av mina bra filmer....


En fin film!

// Noa

Intervju

 
Då har man varit på intervju idag!
 
Får se vad det kan resultera i =)
 
// Noa
 

Filmtajm!

 
Nu när jag håller på att lägga över alla mina filmer på hårddiskar så inser jag ju hur många bra filmer jag faktiskt har =)
 
Så jag försöker beta av de filmer jag är sugen på att se igen.
 
// Noa

Onödigt!


Inatt kom jag till två olika ställe där det såg ut så här!

Så jävla ONÖDIGT och TIDSKRÄVANDE!!!

// Noa

Fräckt!


Satt och läste på Aftonbladet.se och tyckte det var lite kul att Sulitjelma (orten längst ner på kartan) faktiskt fanns med på väderkartan, för det är där min mamma kommer ifrån. Typ världens minsta håla.

// Noa

Trevligt!


Blev smörgåstårta hos mamma! 
 (Och paj och nån halloncheesecake som jag glömde fota)


Sen fick jag presenter av E, som lärt sig göra fräcka armband med gummiband.


En trevlig dag med nära och kära!

// Noa


Grattis lilla mamma!


Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mammas födelsedag!

Hipp hipp hurra för lilla mamma idag <3

Hon ska få en upplevelse i form av en dag på spa av mig och familjen syster, hoppas hon blir glad =)

// Noa

Lajkat.se


Jag har antagligen bott under en sten i skogen ett bra tag, men idag hittade jag den här sidan.

Här kan man verkligen slå ihjäl en del tid =)

// Noa

Sanslöst...


Igår när jag vaknade kände jag mig sjukt bakfull, det kändes som om jag varit på världens nyårsfest ungefär.

Orkade knappt hålla ögonen öppna och somnade framför tv:n flera gånger, innan jag la mig för natten.

Inatt har jag sovit i 12 timmar och jag är fortfarande trött.

Tydligen tar det hårdare på krafterna än jag kunnat föreställa mig att fira nyår i Klippan med omnejd, nykter i jobbilen.

// Noa

Good eating!


Jobbet bjöd på landgång igår!


Sen blev det nyårsäpple på tolvslaget


Och smörgåstårta på sista vårdhemmet!

// Noa

RSS 2.0