Häcken - HIF

 
Häcken - HIF ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Sundrive

 
Söker någon som är en fena på sundrive till Nintendo Wii?!
 
// Noa
 

HIF - Häcken

 
HIF - Häcken idag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Oförskämd!

Oförskämd app jag har, staplarna överst visar att jag rört mig mellan kl 24-06,  ändå frågar appen om jag sov på jobbet!?
 
// Noa

Ja fy fan!

 
Efter en vattenläcka på jobbet blev jag beordrad av min gruppledare att köra hem och byta till torra kläder mitt i natten, då pratar vi 5-6 mil enkel väg. Dock har jag bara en långärmad tröja, den tvättade jag i helgen, nu ser det ut som att jag har jagat pokemon i skogen halva natten med den, så är dock inte fallet....
 
Nästa tvättid? Om drygt en vecka.....
 
// Noa
 

Sundsvall - HIF

 
Sundsvall - HIF idag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Äntligen helg!

 
 Efter två skarpa inbrott på lika många dagar är det skönt att vara lite ledig!
 
// Noa




HIF - Elfsborg

 
 HIF - Elfsborg ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Firat systerdottern!

 
Mötte upp bästa F och lunchade på stan då hon fyllde år i måndags
 
 
När hennes syster slutat jobba så mötte vi upp henne för en liten tripp till Helsingör
 
 
Där firade vi med Tuborg guld och 10 kulor glass, det ska börjas i tid 😉
 
// Noa

Ny jacka!


Igår fick jag en ny jacka, i rätt storlek!👍

Mindre kul var det att få en kille som skulle åka lära med mig, utan att jag fått någon info i förväg. Det är faktiskt ganska jobbigt att behöva förklara allt man gör hela tiden.

Jag föredrar att köra själv faktiskt, saker går mycket fortare då!

// Noa

Triss!


Lite kul får man ha, nya lotter för gamla vinster!


Hela 70 spänn, helgen är räddad!😀👍

// Noa

RSS 2.0