Ahmed!

10 fantastiska år fick vi ihop, med många skratt och mycket kärlek! Men även frustration och rädsla, som när du bara försvann och jag inte kunde hitta dig någonstans, den där gången när du krupit ner i en låda och gömt dig och glädjen när du sen kryper fram igen. Min fina fina Ahmed💕
Hoppas du har det bra i pippihimlen nu tjejen och tack för att jag fick lära känna dig!Jag och killarna saknar och älskar dig, vår fina lilla Ahmed ❤❤❤

// Noa


Nostalgi!

Ikväll blev det lövbiff med skysås, min favoriträtt som barn, som jag fick av min syster imorse. 
Nostalgi på hög nivå och ruskigt gott!
// Noa
 

Storm!

Dom hade gått ut med en klass 1 varning igår, dock kändes det som att där bara kom ett par skyfall. Fast jag klagar inte, så kul är det inte att jobba när det stormar och där kommer grenar och vägskyltar osv flygande. 
Helt vansinnigt egentligen att man tvingas ut på vägarna under sådana förutsättningar.
 // Noa

RSS 2.0