Why?

Alltså det här med kedjor på grinden till förskolor.
Jag köper konceptet med att kedjan ska sitta där på dagtid, när där är barn, för att de inte ska kunna rymma och det är helt okej. Jag kan även köpa att sista person som lämnar(troligtvis personal) hänger på kedjan av "gammal vana" när de lämnar på kvällen, MEN när någon jävel går runt en söndag och hakar på varenda kedja, DET gör mig lika frustrerad varje gång.
Jag är där VARJE natt och jag hänger aldrig på någon kedja, då jag tänker att första person som anländer en vardag är en personal, då behövs ingen kedja, alternativt om det är på helgen, så är det ju vakten som kommer och då behövs där inte heller någon kedja. 
Folk borde verkligen skaffa sig en ny hobby, eller gör dom det bara för att reta vakten?
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0