Helt sjukt!

 
Igår tänkte jag köra till kyrkogården och hälsa på pappa innan jobbet, trodde jag ja....
Jag gick ner till bilen vid 17 och bilen vägrar starta.
Då jag har vägassistans, så tänkte jag att då får jag ju utnyttja den och jag ringde och fick ett sms kl 17.04 att Assistancekåren tagit emot ärendet. Sen ringde jag jobbet och sa att det kan tänkas att jag blir lite sen.
 
Tiden gick, där kom en dam och började prata, då hon ville ha min ruta, men ingen bärgare. Tillslut fick jag ringa jobbet och säga att jag fortfarande inte hade fått hjälp, så gruppledaren fick skicka en kollega för att hämta mig.
 
Imorse tänkte jag att det är ju likabra att ringa och fixa med bilen direkt, så är det gjort sen och vad händer?
På tredje försöket startade bilen och jag slapp ringa bärgaren. Mycket märkligt!
 
Så efter att jag varit och hämtat två barn i Bjuv och kört dom till skolan i stan, så fick pappa sin farsdagspresent tillslut, men bättre sent än aldrig!
 
// Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0