Shoppingdag i bilder!

 
Började dagen med ett Ikea besök och lämnade tillbaka lite grejer och köpte lite nya.
 
 
Sen blev det lite Jysk för att hämta svarta gardiner jag beställde igår på nätet.
 
 
Tog en sväng förbi min söta mamma på vägen, då jag ändå var i krokarna och fick lite mat i magen samtidigt.
 
 
Sen hade jag såklart fel gångjärn till ett skåp, så jag fick köra till Ikea IGEN...
 
 
Nu är iallafall alla dörrar monterade och har handtag!
 
 
Får dock se när saker blir färdigmålat!
 
Har dessutom beställt present till E som snart fyller år och ringt Helsingborgskontoret och fått besked om att mina byxor finns i Perstorp nu. Händelserik dag!
 
// Noa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0