Ny bil!

 
Ny dag, ny bil!
 
Ful att titta på, men trevlig att köra och det var tur i oturen att Caddyn är på verkstad, då ett vildsvin sprang rakt in i  sidan på den för några veckor sedan när en kollega jobbade, för inatt glidtacklade jag en snödriva med Yetin och lyckades ta mig upp för egen maskin, efter att ha legat halvvägs i diket, antagligen tack vare fyrhjulsdriften och tro det eller ej, men det blev inte en skråma på bilen.
 
Har jag någonsin sagt att jag HATAR vintern?
 
Det gör jag, där ligger snöhögar på ställen där man brukar ta sig fram, där är is och skit på vägarna och alla ronder tar dubbelt så lång tid, för ska man inte gå myrsteg på isen för att inte ramla på ett ställe, så ska man hoppa fram genom en halv meter snö på andra för att komma fram.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0