Men grattis.....

 
Jag jobbade inatt och det var väl inget konstigt med det.
 
Innan jag slutade träffade jag en kollega och lämnade mina grejer, så att jag slapp köra ner till kontoret med dom och så kör jag hem, jag hittade en parkering hemma kl 5.10 en lördagmorgon (kors i taket) och när jag börjar samla ihop mina grejer inser jag att jag glömt lägga av passerkortet där jag jobbat.
 
Jag ringer gruppledaren och tänker att om han är i krokarna kanske han kan hämta upp kortet, men han var på larm... Så det var bara att köra tillbaka med kortet igen! 
 
Väl hemma igen fanns parkeringen kvar och jag kommer upp i lägenheten och inser att FAN, drifusläsaren sitter kvar i mitt bälte....
 
Nu är det ingen panik, för jag jobbar inatt igen, men jag fick ju ringa och berätta att jag fått med mig drifusläsaren hem. Det viktigaste var ju ändå passerkortet.
 
Tur i oturen jobbar jag i Helsingborg i helgen, det hade varit värre att behöva köra 5 mil enkel väg till Perstorp för att lämna grejerna. Detta är faktiskt första gången jag glömt lämna alla grejer dessutom, men nu har jag bett min kollega att se till att ALLA grejer ligger i lådan innan jag kör hem imorgon.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0