Vad är det som går och går och går?

 
Idag har jag varit brandvakt! Eller ja, de skulle installera om brandlarmet på ett ställe och då behövdes där vakter som skulle gå runt och se så det inte brann någonstans.
 
Jag började kl 7 imorse och kl 10:26 tog jag den här bilden
 
 
Klockan 12:24 hade stegen ökat lite
 
 
Kl 14:07 hade jag faktiskt haft typ en kvart lunch och hunnit sitta ner lite
 

Kl 15:07 hade jag bättrat på stegen ytterligare och jag började bli duktig trött i ben och fötter, så sista timmarna drog jag nästan benen efter mig
 
 
Slutresultatet av dagens jobbsteg!
 
Nu ska jag bara göra typ ingenting och röra mig så lite det bara går resten av den här dagen!
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0