Natten...

 
Linserna fungerade inte så bra som jag hoppats inatt, tror det är luften i bilen som torkar ut dom, men nu ligger de i vätska som ska hjälpa till att återfukta ögonen i upp till 16 timmars användande, så jag ger linserna någon chans till.
 
 
Var klar tidigt inatt och hängde på ett av mina vårdhem sista tiden, pratandes med en av de boende. Sen rullade jag till Perstorp och när jag var typ 60 meter från parkeringen på kontoret, så får jag larm i Östra Ljungby. Man bara neeeej, men det kunde varit värre, det kunde ha varit i Skånes Fagerhult istället.
 
Men det blev 1 timme och 15 min övertid iallafall och jag körde bara en singelnatt nu, så det var okej ändå. 
 
Dock så var det en olycka på vägen hem efteråt och trafiken stod typ helt stilla, men tillslut kom jag hem iallafall.
 
Nu är det dags att vända dygnet till dagtid, då jag har ett tandläkarbesök inbokat på fredagmorgon.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0