Fryser....

 
Blev inkastad på jobb ikväll.
 
Det innebar att kolla en dörr, så ingen smet in, i 4 plusgrader.
 
4 plusgrader är kallare än i min kompis C's kylskåp, hon har nämligen 5 plusgrader där.
 
Träffade även en kvinna som jag kände igen, såg henne i onsdags med, men då kunde jag inte placera henne, men i kylan idag slog det mig, vi träffades hos C förra året på hennes tjejkväll. 
 
Världen är bra liten ibland!
 
Även ikväll blev jag snuvad på Mc Donalds, brukar ju ställa in mig på "att får jag ingen parkering typ hemma, så tar jag donken på vägen till min p-ruta i långtbortistan" och så blir jag skitsugen på hamburgare, men även ikväll lyckades jag få en parkering relativt nära, så det blev ingen donken för min del.
 
Men trots duntäcke fryser jag fortfarande efter att ha testat på att vara valfri kylvara i ett kylskåp.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0