Deklaration!

 
Kunde ju inte låta bli att logga in på skatteverket och se min deklaration =)
 
Det var som fan......
 
Jag var mest nyfiken på min årsinkomst faktiskt och den ser ju väldigt bra ut, dessutom har jag ju sett till så att jag får tillbaka betydligt mer på skatten än de futtiga tusenlappar jag fått tillbaka de senaste åren och då har jag inte ens dragit av något på den här deklarationen, vilket jag kan göra nästa år på körningen till och från jobbet.
 
Passade på att kolla mammas med, hon fick ju alltid restskatt när pappa skötte deras ekonomi, sedan jag tog över mammas ekonomi så får hon alltid tillbaka på skatten och hon får dessutom tillbaka ännu mer än vad jag får =)
 
Frågan är väl bara vad jag ska göra med de här pengarna? Redan i dagsläget får jag ju in mer pengar än vad jag hinner spendera varje månad för att jag jobbar som jag gör.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0