Överraskad!

 
Imorse blev jag överraskad när det ringde på min porttelefon och det visade sig vara mina systerdöttrar som ville hänga med sin moster =)
 
Dom har ju sommarkort och hade åkt till Knutpunkten och sen gått därifrån och hem till mig, för de visste inte vilka bussar som stannade här.
 
Så jag fick ju bjuda dom på donken =)
 
Sen tänkte vi åka till Väla, men ungarna ville hälsa på sin mormor med och jag hade en tidning till mamma, så den fick vi ju hämta först. Då kom ungarna på att de skulle stänga av torktumlaren hemma, så vi fick ju ta vägen förbi dom innan vi hamnade hos mormor.
 
Det blev en heldag med andra ord och imorgon får de snällt åka in och hämta mig så att jag kan gratisåka på deras sommarkort ;)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0