Samsung Galaxy Tab 3

Så har man beställt en Samsung Galaxy Tab 3 =)
 
Jag är ju med i GFK konsumentpanel och där samlar man poäng genom att registrera varor man handlar och nu hade jag kommit upp i maxpoäng och kunde då välja en Tab 3 8".
 
Jag har ju redan en Tab 2 10,1" sedan innan och den har fått följa med till jobbet några ggr, men det känns som att en 8" är lite smidigare att ha liggande i jobbväskan, så jag ska ha en hemmaplatta och en jobbplatta =)
 
Måste ju ha något att roa mig med när jag kört färdigt och har lite tid att slå ihjäl på morgonkvisten innan jag går av mitt pass ;)
 
Dock dröjer leveransen lite, dels skickas inte beställningen förrän den 15 november och sen är det ca 4 veckors leveranstid, så min vanliga Tab 2 får fortsätta följa med till jobbet ett tag till.
 
// Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0