Poliskontroll!

 
Igårkväll kl 21.30 hamnade jag i en poliskontroll, först förstod jag inte vad det var när polisen stod och viftade med sin röda pinne i mörkret och trodde det hänt en olycka eller nåt, men så var inte fallet.
 
Det var en helt vanlig kontroll där de kollade körkort och nykterhet och jag klarade bägge testen utan problem, dessutom hann jag få på mig bältet innan jag kom fram =)
 
Eller vad skriver jag? Jag har ju alltid bälte när jag kör bil i tjänsten och jag håller alltid hastigheten ;)
 

Sen har jag ju haft min nattliga promenad inatt med
 
Km jag gått 13.14
Kalorier jag bränt 823
Tiden jag gått 2 timmar, 49 minuter och 19 sekunder
 
// Noa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0