Rena julafton =)


Tänkte att jag skulle testa dessa handskar på jobbet och se om fingrarna fortfarande sväller eller om de faktiskt fungerar. Är en typ av reumatikerhandskar som
 
Extra skönt stöd och värme
  • Reflekterar tillbaka kroppsvärmen till leder och knogar
  • Förhöjer blodcirkulationen
  • En tvättbar handske i Neopren Lättviktsmaterial och specialdesign
  • Garanterar absolut rörelsefrihet
  • Smiter åt handleden med hjälp av kardborreband
Så jag budade hem såna på Tradera och de kom idag =)
 
 
Sen var jag på Netto och köpte en sån här
 
Och precis när jag kommit hem får jag ett sms om att jag har ett paket att hämta på Hemköp, då jag såg avsändaren visste jag att det var min Samsung Galaxy Tab 3 som kommit =)
 
 
Den är jättesöt!
 
Här ser ni skillnaden på min Tab 2 och den nya tab 3.
 
Den nya kommer bli perfekt att ha med på jobbet framöver, så nu har jag en hemmaplatta och en jobbplatta =)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0