Inte illa!

 
I förra veckan skulle jag maila över mina uniformsstorlekar och det gjorde jag. Men skrev att jag inte skulle bli jätteledsen över en storlek större i byxor (även om jag har planer på att springa av mig lite kalorier nu framöver, har ju mest varit stationär på sistone).
 
Sen kom jag på att jag vill ju ha en keps till min uniform med och tänkte att jag ska vara fräck och skriva det och idag fick jag tillbaka ett mail där dom undrade vilken storlek jag ville ha på den =)
 
Det tog över ett år innan jag fick en keps på GH och den kepsen är alldeles för stor för mitt lilla men välfyllda huvud, men här är det tydligen inga problem att be om saker! Och inga One size här inte, utan här ska man se välvårdad ut när man jobbar ;)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0