Idag händer det grejer!

 
Det är ganska märkligt, för att från att bara ha blivit inringd med kort varsel det senaste halvåret, så har jag helt plötsligt fått fyra st 12 timmars schemalagda pass efter varandra denna veckan. Vilket kommer att bli tufft, men det får helt enkelt gå, för när jag går av på söndag morgon så har jag fått bekräftelse på att det är okej att lämna in alla mina grejer på GH och tacka för mig.
 
Men jag får ju en hyfsad slutlön iallafall!
 
Sen blir det introduktion på G4 och fyra läropass på en bil, för att sedan bli upplärd på en annan bil. Men har fått 4 egna pass på den första bilen nu förutom läropassen.
 
Sen har jag ringt och kollat så att min bilförsäkring går över från halvförsäkring till helförsäkring nu från den 27 maj och det stämmer. Det är mest så det inte händer något och så sjabblar försäkringsbolaget till det och säger att nääää, den är bara halvförsäkrad. Alltid bäst att slå en signal och dubbelkolla!
 
// Noa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0