Drogtest avklarat

 
Så där ja, efter en jävla procedur så har jag nu lämnat urinprov och svaret bör komma nästa vecka!
 
För att kunna garantera att det var mitt urin så stängdes vattnet av inne på toa, toavattnet färgades blått osv för att jag inte skulle kunna spä ut det med vatten och sen togs temperaturen på urinet.
 
Men jag är inte orolig, då jag varken tar amfetamin, röker cannabis, tar kokain eller opiater (vet knappt vad som är opiater för den sakens skull och därför tar jag ännu mindre sånt)
 
Var riktigt skönt att få gå på toa, för mycket riktigt blev jag så kissnödig att jag knappt kunde sitta ner sista två timmarna innan testet, bara för att man inte FICK kissa då.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0