Julaftons onda och goda!

 
På julaftons kväll så var jag tvungen att kasta ut en luffare från stationen när jag skulle låsa, det kändes rätt taskigt faktiskt, speciellt då jag såg honom sitta och sova i en busskur hela natten när jag passerade. ( Men det är ju inte jag som bestämt att stationen ska låsas och att där inte får vara folk kvar, jag gör bara mitt jobb! ) Tur att det var runt 11.5 grader ute på natten även om det blåste och regnade en del.
 
På morgonen när jag öppnade stationen igen kallade samma luffare mig för älskling och sa att han blev varm i hela kroppen när han såg mig haha.
 
Tror mest han blev glad över att få komma in i värmen igen, men nu var det ju inte det saken handlade om =)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0