Nattens steg!

 
Km jag gått 14.52
Kalorier jag bränt 952
Tiden det tog 2 timmar, 56 minuter och 56 sekunder
 
Det är så sjukt, för jag har rondering på olika skolor varje natt och TRE ggr denna veckan så har jag varit på en skola där ett annat bevakningsföretag har kameror. Ca 10-15 minuter efter att jag varit på skolan och kört får jag in larm om att där är bilar och kör på skolans område.
 
Jag förstod första gången att det var jag som fångats på bild och ringde därför till både vår larmcentral och det andra bolagets larmcentral och förklarade läget i lördags. Vad tror ni hände igår? Min larmcentral ringde så klart för att dubbelkolla om jag nyss varit där - vilket jag hade och hon hade ju läst i "vårt system" om det inträffade. Hon hade även ifrågasatt killen som ringde in larmet som satt på det andra bolagets larmcentral, men han propsade på att där var en bil på plats.
 
 
Så här ser min jobb bil ut, jag vet inte, men det känns svårt att missa att det är en väktarbil?
 
Ska jag sätta dit mig själv för att jag kör bil på skolgården, eller hur är det tänkt?
 
// Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0