IQ-test

 
Nu har jag varit och lämnat in alla papper och två foto till id-kort. Kan meddela att jag är ostraffad i polisregistret dessutom =)
 
Sen fick jag göra IQ testet, vilket till att börja med var rätt simpelt, dvs
 
katt, hund, fågel, fisk, lampa - vilket ord ska bort?
 
Sen 2, 4, 6 - vilken siffra saknas?
 
Sen kom där svårare matteuppgifter och lite annat smått och gott och där var ett par frågor jag inte hann svara på innan tiden gick ut, men av alla andra frågor så bör jag passera godkänt.
 
Nu väntar vi bara på att Transportstrejken ska avslutas, så att de kan börja nyanställa igen, sen ska dom göra nån ekonomisk kontroll och sen är det klart. Alla tystnadspliktspapper och lönepapper och närmast anhörig papper och företagspolicy osv är redan ifyllda och klara.

Får se när hälso och drogtestet blir av med.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0