Intervju

 
Intervjun idag kändes väldigt bra faktiskt, men jag ska vänta in brottsregisterpapper och lite sånt och sen ska jag ringa nästa vecka och boka in ett nytt möte för att göra ett kompletterande test. Sen får vi se helt enkelt =)
 
Dock trodde jag att jag kunde vara anställd på två ställen, men det verkar inte fungera så, utan får jag jobbet måste jag välja vilket bolag jag vill jobba för och det finns ju en viss risk med detta, för där jag är anställd idag, de vill kanske inte ge mig fler timmar när jag sökt jobb hos ett konkurrerande bolag, men det visar sig.
 
Efter intervjun körde jag ut till syster och lämnade lite grejer och sen var det dags att köra upp bilen på Hedin, det är nämligen dags för service imorgon, men för att slippa gå upp tidigt imorgon och köra upp den så var det likabra att köra dit den idag, så hämtar jag den bara imorgon, man får inte vara dum!
 
// Noa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0