Familjetid!

 
Har varit en fantastisk dag idag!
 
Först kom jag ner på söder som vanligt, då hade P fixat två överfrallor åt mig och lagt dom fint på servetter och grejer och så hade hon köpt chokladtryffel åt mig. Det hade hon verkligen inte behövt, men det var jättegulligt verkligen.
 
Sen eftermiddagen har jag tillbringat med de som står mig allra närmast, dvs familjen =)
 
Dessutom fick jag tag på en ny dammvippa med teleskopskaft. Det är nämligen så att när mina små huliganer är ute och flyger varje dag och det är dags att gå hem, så brukar det räcka att jag visar min dammvippa för att dom ska fatta vinken och gå hem, men ibland får de för sig att retas och ställer sig högt upp så att jag inte kommer åt utan får hoppa och vifta med dammvippan. Men med den nya är det inga problem och huliganerna gick hem snällt och lydigt idag =)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0