Min dag i bilder!



Trött, fast på ett bra vis! Har ju trots allt rört mig en del idag.

Gymmandet gick alla tiders, men jag trodde inte jag skulle svettas så mycket som jag gjorde, hade först tänkt duscha hemma på vägen ner på söder, men hade duschgrejer och rena kläder med mig och tur var ju det.



Lär ha ont i varje kroppsdel imorgon efter cyklande, roddmaskin och gåband, men det är smällar jag får ta.



Sen in om Hemköp på vägen hem, för dels hade jag fått paket och dels så skulle jag hämta ut mitt choklad från Smartson.se som jag ska testa och utvärdera och sen skulle jag lämna av min väska hemma.



Väl nere i stan fick jag ytterligare en sms-kupong, så smakar chokladet bra kan jag hämta ett till gratis =)



Hade dessutom fått en pocketbok jag beställt idag =)



Samt att jag hann in om Kappahl och hämtade ett par tights till systerdottern som syster ringt och lagt undan i mitt namn igår.

Effektiv idag med andra ord!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0