Första intrycket - Pierre Roberts sport top!





Var och hämtade mitt paket med min sport top från Pierre Robert idag och mitt första intryck av produkten är att förpackningen är bra, trevlig för ögat att titta på och enkel att öppna.

När det kommer till själva toppen så ser den väldigt stabil ut, med breda axelband och bra passform. Var ju naturligtvis tvungen att prova den och den sitter väldigt skönt, inga skavande sömmar och den håller bysten på plats. Många andra sport toppar har en tendens att vara formade så att brösten glider ut på sidorna, men inte den här, utan den håller upp bysten precis som en vanlig bh.

Ett riktigt bra första intryck, återkommer med fler inlägg när jag provat den under lite fysiska övningar.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0