Gevalia Millicano



Brukar främst dricka bryggkaffe, men snabbkaffe är bra om man har lite ont om tid.


Blev aningen förvånad över hur liten förpackningen såg ut att vara, endast 95g i jämförelse med andra förpackningar snabbkaffe i butiken. Men det var enkelt att hitta den i butikshyllan.



Enkla och tydliga instruktioner är alltid bra!



Var väldigt enkelt att öppna burken dessutom och lätt att försluta med plastlocket.



Smaken då undrar ni säkert?

Då jag brukar dricka kaffe av ett annat märke, som har en starkare karaktär, så fick jag blanda fler än 2 skedar i mitt snabbkaffe för att det skulle smaka någonting alls.

Det har även en "bitter" eftersmak, kanske för att jag fick dosera mer än man skulle?!

Detta kaffe doftar mer och godare än det smakar.

Jag skulle ljuga om jag skrev att detta är mitt nya favoritkaffe, men det var roligt att få testa det. Dock kostade det 46 spänn i butiken där jag hämtade ut det och hade jag inte haft någon kupong så hade jag hellre lagt de pengarna på ett paket vanligt bryggkaffe.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0