Midsommar!

 
Vill önska alla en riktigt trevlig midsommar!!
 
Min dag kunde startat bättre, vaknade nämligen och är jättesvullen i halva ansiktet. Hela käken är inflammerad och det ser ut som att jag har en pingisboll i munnen.
 
Nu blir missionen att försöka få ner svullnaden tills på måndag när jag ska på utbildning, för det går inte att vara borta från den, då måste jag gå om den dagen med en helt annan grupp och det är jag inte så sugen på.
 
Fast finaste T har laddat upp med grejer åt mig, får hoppas det hjälper.
 
// Noa

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Naj vad drygt! Hoppas det blir bra snart då :)

Härligt med bensinsymbolen förresten. Det stämmer på många bilar men inte alla alltså. Men skoj att det faktiskt finns på vissa bilar :)

2012-06-23 @ 15:48:20
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0