Pappa spökar



Igår när jag kom hem på eftermiddagen så var här tända lampor här hemma, fast jag ALLTID släcker dom när jag går hemifrån. Tyckte det var lite konstigt, men jaja, jag var rätt trött igår morse och glömde kanske släcka dom.

Men för en 10 minuter sedan, så tändes alla lampor som jag har på fjärrkontroll och 10 sekunder efter så släcktes en av dom igen.

Så jag sa Pappa! högt.

Och förhoppningsvis slipper jag tända lampor fler ggr. Fast samma sak har hänt tidigare, även om det var nåt år sedan. Min syster har tidigare haft en radio som spelat fast hon dragit ut sladden. Där har även hänt konstiga grejer hos mamma och en av mammas assistenter är synsk och hon kunde beskriva pappa utan att ha sett foto på honom och utan att egentligen kunna veta något om honom precis när hon började hos mamma.

För jag är övertygad om att det är pappa, så även om det är lite obehagligt så blir jag inte rädd.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0