Lite si och lite så

Dagen började med att mitt larm på telefon nr 1 inte ringde, så det blev liiiiite stressigt imorse. Sen ville inte linserna som jag ville, så jag fick duscha utan linser..MEN....



...Sen kom L och hon hade varit snäll och köpt en ny potatisskalare åt mig på Ikea när hon var där i och med att min är spårlöst försvunnen. =)



Sen efter Folkis blev det en trevlig matdejt med S på Harrys =)



Och en kaffe på Mezo =)

S är bra, hon tycker om god mat precis som jag och vet precis hur man ska tillfredställa mina behov. Att hon sen bjuder på en hel del skratt är bara bonus.

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll! =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: Sars

Det är alltid kul att träffa dej vännen :-)

2012-01-28 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0