Vilken dag!



Man skulle kunna tro att det är måndag, men det är det ju inte.

Hur som helst så träffade jag L uppe vid mig imorse, så jag väntade på henne och så hade vi sällskap ner till de nya lokalerna. Men sen tog det stopp. Hissen var trasig, så medan alla andra gick upp till fjärde våningen så var jag och den andre L strandade på bottenplan.

Han kan inte gå i trappor och jag vågade inte då mina knän fortfarande är lite si så där.

Efter 1.5 timme kom Koordinatorn ner och sa att vi kunde gå hem, sen skulle hon ringa L och maila mig imorgon om hissen inte fungerar. Isåfall får vi avvakta att komma ner. För vi kan fan inte stå ovetande i ett trapphus i flera timmar.

Men nu är jag hemma iallafall och får göra det bästa möjliga av den här dagen, klockan är ju inte så mycket än.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0