Tur i oturen



Kunde köra till mamma idag och tur var det, för min syster ringde på vägen dit och behövde hjälp, för min svåger hade kört in på akuten imorse, först skulle han bli inlagd, men nu ska dom göra nåt om trekvart, sen får dom se om dom behåller honom eller inte.

Iallafall så blev det en blixtvisit hos mamma, för att sen köra ut och hämta syster och ena systerdottern som med är sjuk, hon hade nästan 40 graders feber imorse. Så fick jag köra in dom till sjukhuset så syster kunde ta svågerns bil med sig hem.

Tur i oturen att detta inte hände igårkväll, för jag hade inte kunnat köra bil igår när jag knappt kunde gå.

Nu blir det iallafall kaffe!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0