Obehagligt



Igår hade jag lite känningar i knäna när jag kom hem och tänkte att det kanske berodde på att jag sprungit väldigt mycket i trappor. Men det blev värre och värre under kvällen, för bägge mina knä låste sig och jag kunde knappt gå här hemma.

När jag skulle sova blev det inte roligare.

För jag fick ta hjälp av händerna och lyfta upp framförallt vänster ben i sängen och sen försöka sträcka ut det. fick till och med ta ett par värktabletter.

Men idag när jag vaknade så var det mycket bättre, det gör fortfarande ont, men jag kan gå iallafall och jag tror inte det blir några problem att köra till mamma heller som jag lovat. Som det var igår hade jag nog inte klarat av att koppla ens.

Hoppas det försvinner under dagen, så jag inte är helt invalid nu hela helgen. Blir lite svårt att tvätta på söndag med om jag inte kan röra mig.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0