Missuppfattning....



Nu har jag gjort min sista dag i bunkern på Folkuniversitetet. Och det känns riktigt bra!! =)

Imorgon ska jag på ett studiebesök på DHS och så börjar jag där på måndag!

Blev inkallad idag och fick höra att jag gjort min sista dag där igår? Jag blev sjukt förvånad då det inte alls var det vi kom överens om igår, utan jag förutsatte att jag skulle vara i bunkern veckan ut. Så jag ringde min handläggare och då var det hon på Folkuniversitetet som missuppfattat det hela, men jag fick stanna hemma resten av veckan för min handläggare. Så varför sitta där nere resten av dagen när jag kunde gå hem istället?! ;)



Vad är då DHS?

Det står för "De handikappades samarbetskommitté" och det känns bättre att gynna dom med min närvaro framöver, speciellt då det kanske kan bidra lite till de olika handikappsföreningarna och då är det för en god sak =)

Det kommer bli skitbra det här!!!

Att man dessutom kan träna gratis på ett gym två förmiddagar i veckan OCH äta lagad mat från grunden för 20 spänn om dagen är inte alls dumt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0