Happy!



Ungefär så här glad är jag idag!!

För på måndag börjar mitt nya liv =)

Mötet gick bättre än väntat faktiskt, som ni kanske förstår och jag känner att jag tagit helt rätt beslut.

Däremot blir jag lite förbannad när en person i den positionen sitter och säger åt mig att "Ja, du har ju inte några 10 000 kr...." Och vad fan vet hon om det???

Ser jag så fattig ut eller?  Men det var samma sak när jag skulle köpa bil, jag fick nästan kasta mig över bilförsäljarna för det var ingen som ville hjälpa mig....Tills jag frågade om jag fick någon rabatt för att jag betalade kontant?! Då blev det annat ljud i skällan minsann.

Fast idag låtsades jag som att jag inte hörde hennes påstående.

Men förutom den lilla incidenten så känns det som en lättnad, en befrielse på något vis.

Dessutom får jag en långhelg innan måndag!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0