Måndag!



Dagen har bjudit på en massa stress.

Imorse var där ett jävla vägarbete som gjorde att jag missade avfarten så jag fick köra genom HELA Malmö. Sen massa info som vanligt, idag handlade det om etik och moral och konflikthantering =)

En timme innan vi slutade, och vi fick sluta tidigare idag, så kom djävulens påfund och jag hade såklart inga grejer.

Väl hemma hoppar en gubbe in i sin bil, sen sitter han där i 5-10 minuter och vill inte köra... Hallå??? Där finns folk som vill ha din ruta kanske??

Sen hade jag fått brev från AF, ännu ett papper som skulle skrivas under och skickas in, men tror ni dom skickar med svarskuvert eller? Nejdå, så jag får väl köpa på mig en hel rulle med frimärken för givetvis kommer jag få fler såna lappar framöver.

Men jag fick ett sms av E att hon hämtat Nettoblad åt mig med, så jag får väl hämta det imorgonkväll efter att vi haft brand hela dagen och slutar sent. Jag tycker om E, hon är snäll!!

Men nu är det HIF! =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0