Yes!

Idag kom T på den perfekta utklädnaden till Pams 30 års fest med Alice i underlandet tema nästa månad =)

Tusen tack för tipset, nu ska jag bara hitta på en bra present med.


Sen kom jag och T på att vi faktiskt skulle kunna introducera ett par vänner för varandra. Hennes väninna behöver kärlek och jag tänkte direkt på P som öppnade sig för mig på Norrbro i fredags. Och ju mer vi tänkte på det ju mer tilltalande var tanken att vi skulle introducera dessa tu för varandra ;)

P är verkligen en hel ylle kille, nykterist och lite golftönt, men han är sjukt trevlig (en riktig svärmorsdröm) och har haft lite otur med flixen tidigare och A har jag bara träffat en gång tidigare, men hon är väldigt lättsam och trevlig och jag tror nog att det skulle kunna bli riktigt bra det här!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0